onsdag den 31. oktober 2012

Endelig fik jeg taget mig sammen.

Ja, endelig fik jeg taget mig sammen til at få anskaffet en ekstern harddisk. Jeg ved ikke helt hvorfor der skulle gå så lang tid - men det hele kører jo OK - og så længe det gør det - er alt vel i orden. Nej, vel er det ikke det - hvor er det dumt, at vente til det hele går galt.

Så nu er jeg garderet - har kopieret alt på PC'en - incl. mine billeder - som jeg er så glad for - de skulle nu være nogenlunde i sikkerhed.

Jeg håber nu, at alt er, som det skal være - jeg ved jo egentlig ikke ret meget om det her - men når man er alene, må man prøve sig lidt frem - og det viser sig, at det hele går nok alligevel. (7-9-13 - bank bank bank under bordet). Lidt overtroisk er man vel altid;-)

Der installeres
Der checkes.

Det ser ud som om det virker.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...