mandag den 15. oktober 2012

Arbejdsmandag

Mandag - en ny uge truer - som Søren Bruun fra Radiserne sagde - det er nu ikke så slemt. Bare vejret ville blive noget bedre - vi får alt for meget regn for tiden.

I dag står den på oprydning i min mors garage. Der skal laves plads til min bil, så den kan komme indendøre, når det bliver vinter - eller i det hele taget, når jeg ikke bruger den.

Jeg prøvede lige i går, om det i det hele taget kan lade sig gøre, at køre ind i indkørslen. Min mor har fået lavet et ekstra trin på trappen ind i huset - så den er blevet noget smallere - indkørslen altså. Men det kunne lade sig gøre - specielt med lidt mere øvelse. Man er jo lidt nervøs for at lave buler eller ridser i bilen - men jeg skal nok klare det.

Nu gælder det i første omgang oprydning - så der bliver plads. Sådan en "lille" bil som min - er slet ikke så lille endda - og garagen, er ikke voldsom stor. Den blev jo i sin tid lavet til min fars VW - "det røde lyn" som vi kaldte den - dengang. Jeg tror, min far sidder et eller andet sted og glæder sig over, at der igen kommer en VW i garagen - det er den eneste bil som duer - sagde han altid.

Jeg synes det klarer op - ingen regn - i øjeblikket - jeg må afsted.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...