lørdag den 27. oktober 2012

Så blev den færdig - den røde kjole

Jeg har godt nok haft fart på strikkepindende - men i går, blev der også lige tid til lidt hjemmebag. Det blev til en omgang squash-boller og en banan-appelsin-chokoladekage - det er så dejligt at have lidt - hvis der skulle dukke en sulten sjæl op.



I går aftes, og her i dag, blev jeg så færdig med ærmerne til kjolen. Den er nu syet sammen og vasket - så nu ligger den smuk og dejlig på tørrestativet ude på badeværelset.

Jeg har endnu ikke prøvet den, efter ærmerne er kommet i - så det bliver lidt spændende i morgen - når den forhåbentlig er tør. Jeg glæder mig......

Det er bare så mærkeligt - når jeg er færdig med sådan et større projekt - bliver jeg bare så rastløs - og tænker - pokkers osse - hvad skal jeg nu gå igang med.

Men der er jo stadig det med det der babytøj - jeg må igang - det kan jo hurtigt blive december, hvor den lille Ester forventes at komme til verden.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...