onsdag den 17. oktober 2012

Det vokser - strikketøjet

Det skrider fremad med min røde strikkjole - jeg har endnu ikke helt besluttet mig for, hvordan den kommer til at se ud - på overdelen - men jeg må snart til at finde ud af.


Var til et godt møde med Boligforeningen i går. Vi står overfor en stor renovering her i Bakkegården, og det var det, det handlede om i går.

Det var meget spændende og interessant - vi blev delt ind i grupper, og skulle komme med ønsker og  forslag til, hvordan man lejlighederne skal komme til at se ud i fremtiden. Puha, det bliver et stort projekt - men spændende.

Jeg kan næsten ikke hold ud at tænke på at skulle genhuses - jeg er jo næsten lige flyttet ind. Ja, jeg har stadig noget, som ikke er kommet på plads endnu. Er i færd med at flytte min bedstefars gamle spisestel herop. Havde egentlig regnet med, at en af børnene ville overtage det - men det er der ingen interesse for - og egentlig har jeg heller ikke selv brug for det - men det SKAL blive i familien, og nu har jeg fundet plads til det.

Den store suppeterrin - som bare er så flot - har fået plads på mit "skuffedarium" i stuen - så kan jeg igen nyde synet og glæde mig over den.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...