torsdag den 11. oktober 2012

Sikke en solopgang

Sikke en solopgang i dag. Jeg sad ved vinduet og så solen stige op - hvor var det flot. Der er ikke en sky på himlen - jeg kan i hvert tilfælde ikke se nogen, her fra mit vindue.

Sad og nød lyset komme, og lidt senere med åbent vindue - det er fantastisk - det var også koldt her til morgen - men der skal jo lidt frisk luft ind - uanset om det er koldt eller ej.

Kastanietræerne uden for mit vindue, ser noget misserable ud - de har kastet kastanierne og sikke et svineri nede på parkeringspladsen. Jeg glæder mig til alle bladene er faldet af - så fordobler jeg havudsigten. Så kan jeg se hele bugten og til Sæby - Det er en af fordelene ved at bo på 4. sal.

Jeg har lagt mærke til at der er mange børn som samler kastanierne - jeg har selv gjort det, sammen med mit barnebarn. Det blev ikke til så mange - men det så hyggeligt med lidt kastanier i skålen. Så er det efterår.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...