tirsdag den 2. oktober 2012

2. oktober 2012

Sikke et skønt vejr i dag. Startede dagen med en dejlig løbetur - det er med at udnytte det, når det altså lige  arter sig, vejret, som det gør i dag.

Helt udenfor reglerne, holdt jeg en pause nede ved vandet - på vejen hjem - det var så skønt i krogen ved Flådestationen - så jeg var nødt til at sidde lidt og fundere over tilværelsen. Det må man godt - engang imellem. Så indhentede jeg de forsømte, ved at løbe op på 4. sal, da jeg kom hjem.

Kl. 11.00 havde jeg en aftale i banken - tænker på at skifte bank. Det var en god samtale, og jeg har besluttet mig at springe ud i det. Er man vendt hjem - synes jeg - det hele skal være vendt hjem - også pengene.

Her var det så meningen, at jeg vil indsætte et billede fra min løbetur - men jeg kan ikke finde ud af at hente et billede fra min telefon. Sommetider er jeg ved at blive vanvittig af alt det nye - og man skal selv finde ud af det hele - hold da helt op hvor er det svært - men jeg VIL lære det - jeg vil følge med i alt det nye - jeg giver ikke op - (endnu).

Må I alle have en fantastisk tirsdag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...