mandag den 1. oktober 2012

En grå mandag formiddag.

Mandag formiddag, regnvejr og overhovedet ikke et glimt af blå himmel. Det bliver vist en inde-hygge-dag, og det er slet ikke dårligt.

Sidste uge var ret hektisk - der var ikke meget tid til at puste ud mellem aftalerne. Turen til Odense gik rigtig godt, jeg kan faktisk god li' at sidde bag rattet i UP'en - selv om der er langt til Odense. Det hele klappede, og jeg havde nogle rigtig dejlige dage med min familie dernede.

På vejen hjem var jeg omkring tandlægen i Ørsted - nul huller - som sædvanlig - var jeg lige ved at sige, men det blev dog kun til en tandrensning og en ny tid til maj - det er da lige til at holde ud, både for mig og min pengepung.

Lørdag formiddag var jeg ved optikeren, for at hente mine nye briller - dem bliver jeg glad for, kan jeg mærke - men jeg skal lige derhen i dag - de klemmer på næsen og det duer ikke.

Går lidt og funderer over hvad mit næste strikketøj skal være. Jeg har ret meget garn tilbage fra frakken, og jeg kunne god bruge en lun trøje - så det bliver måske det. Ellers har jeg gang i babytøj, til mit kommende nye barnebarn. Jeg kan godt li' at have gang i flere projekter - så jeg strikker alt efter humør.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...