tirsdag den 25. september 2012

Strikfrakken/jakken

Så blev den færdig - strikfrakken - eller rettere sagt jakken. Den blev lidt kortere end forventet, men det er helt OK, da den er strikket i ene ret, jeg ved,  af erfaring, at den bliver længere med tiden.

Den er blevet ret vellykket, og jeg glæder mig til at tage den i brug. Nu skal den lige vaskes - så bliver den lidt mere lækker og blød.

Det er også rigtig blevet tid for store trøjer.  Her i Frederikshavn - har vi haft et forfærdeligt blæsevejr i går og i dag. Havet viser rigtig tænder - godt jeg ikke skal med en af færgerne i dag - det er da den helt sikre vej til søsyge.

Jeg har vendt mit spisebord, så når jeg - som nu - sidder ved bordet - har den flotteste udsigt over havnen og havet. Det kan man godt bruge ret lang tid på - det gør jeg ofte.

Strikfrakken/jakken
Sådan ser den ud bagfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...