mandag den 24. september 2012

Mandag

Mandag - en ny uge truer.....

Det bliver en af de hårde uger - jeg skal noget hver dag. Startede i dag med at være hos Optikeren - jeg trænger til nye briller - skrig - det bliver dyrt - men det er der desværre ikke noget at gøre ved. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan ikke li nogle af de billige briller - det er altid de dyre, der passer mig bedst.

Men nu er der lavet synsprøve, og jo, jeg skal have lidt stærkere briller - det er altså rigtigt, at jeg ikke kan  læse det som står med småt - og det er jo ret vigtigt at kunne.

Så det blev et par moderne meget mørkeblå briller fra Red/Green, som alm. briller, og et par magen til, i en rød/brun farve som solbriller. Det er første gang jeg skal have solbriller med styrke, og det glæder jeg mig til at prøve.

I morgen er der bestyrelsesmøde i boligforeningen og på onsdag går turen til min søster og svoger, og det glæder jeg mig til. Det bliver den længste tur i min nye bil indtil videre - men det skal nok gå

På fredag, skal jeg lige til tandlæge i Ørsted . Jeg kan ikke helt finde ud af at skifte tandlæge. Jeg er bare så glad for Lene i Ørsted. Hun kender mine tænder ud og ind, og ved hvor bange jeg er - så  det er ikke hvem som helst, der får lov til at kikke mig i munden.

Lørdag skal jeg passe mit barnebarn - og det er altid en glæde,  på søndag skal jeg absolut ingenting. Jo, måske sove længe, og dase hele dagen, i fundkommen stilhed og ensomhed.

Så hvis der ikke sker så meget herinde på bloggen i denne uge - er der en god grund til det - det skulle da lige være, hvis min logerende kunne finde op at skrive noget når jeg ikke er hjemme.





Her er den så - min lille VW UP
,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...