fredag den 21. september 2012

Fredag

Fy for pokker - sikke et vejr - regn regn og atter regn.

Hvor er det heldigt at jeg fik pakket campingvognen i godt vejr. Det var lidt af et projekt, at få det fortelt ned -  helt alene - men jeg klarede det, og uden at der skete de helt store ulykker.

Der var ikke nogen som havde tid til at hjælpe, lige nøjagtig den dag jeg havde planlagt - så må man klare det selv. Man lærer en masse ved at være alene. Men hold da helt op, der var mange skruer og møtrikker som skulle løsnes, og så ville det have været rart med en værktøjskasse, sådan en må jeg have anskaffet. Men jeg klarede det med en svensknøgle, en dåseåbner og en teske.

Alt er pakket og klar til at møde vinteren - bare den ikke bliver for hård. Jeg kikker op til den fra tid til anden, i løbet af vinteren.

Det er ikke fordi det har været den helt store succes med campingvognen i år - der har været for meget dårligt vejr - og når det så endelig var nogenlunde vejr - skulle jeg noget andet. Men der har da været skønne dage og vandet har været pragtfuldt. Jeg glæder mig allerede til næste forår, og håber på en god sommer.

Men nu er det først tid til indendørs hygge - og det er heller ikke så ringe.

Er ved at være færdig

Lidt kaos var der da under vejs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...