lørdag den 20. oktober 2012

Lørdagsregn

Så hører man i vejrudsigten, at de snakker om varme rekord for årstiden, 17 -18 grader, og lokalt op til 20 grader - men bare ikke her, hvor jeg bor - vi er lige undtagelsen.

Her er alt ved det gamle - det regner - og det regner - hvordan kan det dog blive ved.

Heldigvis holder jeg af, at hygge mig inden døre - når altså vejret er til det. Der er stadig godt gang i strikkepindene - jeg skifter lidt mellem forskellige arbejder - så når det ikke, at blive kedeligt.

Udover den røde kjole til mig selv, er jeg jo også igang med baby-strik - til mit kommende nye barnebarn - en lille pige. Det er så hyggeligt at strikke til piger. Drenge er OK - men der er så meget sødt og yndigt til piger - og så farverne - pasteller - det er da sagen - synes jeg.

Var på biblioteket i går, og har lånt nogle strikkebøger - og der er nok at tage fat på.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...