lørdag den 13. oktober 2012

Blæsende lørdag

Så er det slut med det gode vejr for denne gang - men det må gerne snart komme tilbage.

Det blæser ret meget i dag og havet "viser tænder" - det ser ikke indbydende ud - det ser temmelig uvenligt ud, godt det ikke er nødvendigt, at skulle ud og sejle i dag. Har lige set et at de store skibe komme i havn, nede på Flådestationen. Det var en ordentlig kolos. Kunne ikke se noget navn, selv om jeg forsøgte med kikkerten. Jeg har lånt en kikkert af min søn,  det er næsten nødvendigt, at have en kikkert, når man bor med sådan en havudsigt, som jeg gør.

Ellers tyder det hele på at det bliver en inde-hygge-dag i dag. Jeg har ingen specielle planer - og så har jeg jo altid lidt garn på pindene. Er lige gået igang med at strikke en kjole - rød - det er sådan lidt "julet", og inden vi får set os om, er det december.

Hyg jer - derude - i dag. God lørdag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...