lørdag den 22. december 2012

22. december 2012

Så blev det den 22. december, og vi har stadig ikke fået noget nyt barnebarn - terminen er forlængst overskredet - men det kommer nok, når tiden er til det. Det bliver nok juleaften - selv om jeg ikke ønsker det. Det må da være træls, at skulle fejre fødselsdag juleaften - det vil være synd for barnet - men lad os nu se, hvad der sker, eller rettere sagt, hvornår det sker

Jeg er ellers ved at være klar til julen - hvis man nogensinde kan sige, at man er det - men så klar, som man  kan blive. Har lige pyntet julekagen, og jeg er tilfreds med resultatet - nu kommer bare det helt spændende, om den smager - men det plejer den, og det gør den helt sikkert også, i år.

Julevinen er kommet på karaffel, og er også klar til Ris-a-la-manden - juleaften. Jo, jo, alt er, som det plejer - næsten.

Juleblomsten - som jeg altid får af min mor - blev til 2 flotte orkideer i år. Else og jeg, så dem forleden aften - da vi gik hjem fra biografen - og vi var begge lige begejstrede, for de flotte blomster - og nu er jeg så den heldige ejer.


Julekagen og julevinen er klar.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...