mandag den 17. december 2012

Nyt komfur

Tænk sig, at man kan blive så glad for et nyt komfur.

Jeg har glædet mig til, at få mit gamle defekte komfur skiftet, og det blev så i dag, og så lige fra morgenstunden, det var helt perfekt. Keramiske kogeplader og varmluft - tænk sig, at man kan blive så glad for det - mig som har haft både induktionskomfur og ovn med pyrolyse - ja, jeg er godt tilfreds og glad.

Så ringede svigerdatteren, og spurgte om jeg havde lyst til, at køre med hende til Hjørring - hun skulle have byttet noget - og det ville jeg jo gerne - en shoppe-tur er jo altid dejlig. Jeg fik købt en enkelt julegave - plus en rigtig skøn julegave til mig selv.

Vi skulle lige indenom Haungaard Møbler  - bare sådan lidt "sightseeing" - drømme - nyde - ønske - det er sådan noget, man foretager sig i den forretning - men - denne skønne forretning har åbenbart også tilbud - og der lå lige 4 sorte læder overtræk - som passede perfekt til mine slidte, ramponerede, hvide 7'ere.

Dem var jeg simpelthen nødt til at købe, og hold da helt op - en forskel - de er bare så flotte, og jeg mega tilfreds. Glædelig jul til mig selv.

Så det var hele 2 ting på en dag - hvor kan man bare være heldig.

Mit spritnye komfur

Nu med læderovetræk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...