søndag den 2. december 2012

1. søndag i advent

Så blev det 1. søndag i advent. Vi fejrede den faktisk sidste søndag - og i dag har bare været helt stille. Det var jo dagen derpå - kan man godt sige. Julefrokost med pigerne - den har sat sit spor i dag. Sov rigtig længe, og har bare gået og hygget mig med at pynte lidt.

Det er jo første gang, jeg skal holde jul her i min lejlighed - så der er ingen traditioner med, hvor julepynten skal anbringes - så det tar' lige lidt tid, med at finde plads til det vigtigste - for det hele, er der slet ikke plads til mere - men det er også OK med mig.

Var dog også ude og gå en dejlig tur i det gode - kolde - vejr.

Her hos os, har der ikke været nogen tvivl om, at vi skal have juletræ i gården/haven - det står bare så flot og funkler i mørket. Det er hyggeligt.

Jeg kan godt li' julen.

Vores juletræ her i Bakkegården

Det første lys i adventskransen er tændt

Lidt december-hygge



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...