torsdag den 13. december 2012

Solopgang i december

Jeg havde lige sat mig på min yndlingsplads, ved vinduet, med udsigt over havet og havnen. Pludselig stod solen op - sikke et lys - det var helt fantastisk og skarpt. Man bliver helt glad.

Den smukke solopgang den 13.12.2012



Den 13. december er det i dag - det bringer minder frem fra 1978 hvor Mette blev født. Jeg blev nemlig indlagt på fødeafdelingen den 13. december, og skulle have fødslen sat igang. Vi var tre, som lå på samme stue, og skulle alle tre "sættes igang" - det gik fint med de to - men ikke med mig. Det blev først dagen efter, og derfor har Mette fødselsdag den 14.12. og ikke den 13.12. som det ellers var bestemt. Sådan kan det sommetider gå.

Nu er det min svigerdatter, som går og venter på at føde sit andet barn - og det kan ikke vare længe nu. Vi er alle meget spændte på at lære den lille pige at kende. Jo, det er spændende.

Der er stadig gang i strikkepindende her hos mig - nu er det små trøjer og huer mm. det drejer sig om, og det er så hyggeligt at strikke små ting.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...