tirsdag den 11. december 2012

Kronprinsesse-tæppet - er færdig

Så blev det endelig færdig - mit store projekt - og jeg må indrømme, jeg er ret godt tilfreds med resultatet.

Det var et større arbejde, end jeg havde regnet med - og det er nok godt  - for havde jeg vidst det, var jeg sikkert ikke gået i gang. Men nu hvor det ligger flot og færdigt - er jeg glad for, at jeg gjorde det.

Nu håber jeg, det kan  lune mit kommende barnebarn, og at hendes forældre synes om tæppet.

Det er lidt spændende, at gå igang med sådan et arbejde - uden at vide helt, hvordan det kommer til at se ud. Sådan var det for mig - men jeg har haft lyst til at strikke det tæppe - lige siden jeg første gang så Kronprinsessen med Prins Christian på armen - svøbt i det smukke tæppe. Der kunne man lige ane, hvor smukt det var. Min opskrift var en kopi af en kopi o.s.v - så det lille billede i nederste hjørne, var så utydeligt, at man slet ikke kunne se det færdige arbejde.

Men her er det altså:

Mit mesterværk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...