onsdag den 12. december 2012

Den 12.12.2012


Den 12.12.2012 - det er da vist en meget speciel dag i dag - hørte i radioen, at der her i Vendsyssel er mange som gifter sig  i dag. Det er da også ret forståeligt - det er da en smuk dato, så lad os håbe, at den bringer de mange par stor lykke.

Her hos mig forgår juleforberedelserne i et ret roligt tempo. Heldigvis nåede jeg, at få baby-tæppet færdig, jeg var lidt nervøs for, om jeg nåede det - men nu er det på plads, og endelig bliver der tid, til at strikke lidt på de andre projekter, som jeg har gang i. Små lyserøde trøjer, huer mm. og så lige ærmerne til min Guernsey Cardigan - den glæder jeg mig også til at få færdig.





På fredag fylder datteren år - så vi er noget spændte på om det nye lille barnebarn kommer til verden på denne dag, og skal fejre fødselsdag sammen med sin faster - men jeg tror, det vil være bedre, om de fik hver sin fødselsdag i fred og ro.

To fødselsdage så tæt på jul - ja, det må vi så vænne os til - og det kan vi jo sagtens, det har vi jo gjort i så mange år - men det har også altid været sådan, at Mettes fødselsdag, skulle lige fejres først, og så kunne vi koncentrere os om julen - nu bliver der bare to fødselsdage inden jul - og det klarer vi også. I øvrigt - hvem siger at Ester, som hun skal hedde, kommer før jul. Terminen er den 18.12. og det kan da sagtens lade sig gøre at gå over tiden - det håber vi bare ikke. - Nå, vi må se hvad der sker.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...