søndag den 9. december 2012

Søndags-snevejr eller storm....

Sikke et vejr - godt det er søndag - så behøver man ikke, at skulle ud - for det er vejret absolut slet ikke til i dag. Havde egentlig planlagt, at skulle ud en tur - men nej, jeg tror ikke det bliver til noget. 

Det er smukt og flot at se på her inde fra varmen - så jeg tror jeg bliver.

Det er også lidt hyggeligt, at sidde med levende lys, lidt musik og sit strikketøj. Det er i hvert tilfælde noget jeg holder meget af - og jeg strikker stadig på tæppet, til mit snart kommende barnebarn. Glæder mig til at vise det frem når det er færdigt.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...