fredag den 7. december 2012

Familie-bage-dag

Så har vi klaret småkagerne til jul. Vi havde i dag vores traditionelle jule-småkage-bage-dag - hos min mor.

Mine børn, svigerbørn, barnebarn og jeg mødtes nede hos min mor - og så gik det ellers løs med vaniljekransene, jødekagerne og pebernødderne. De blev alle lige så gode som de plejer, og det var rigtig hyggeligt.

Vi fik også stablet en dejlig frokost på benene, og bagefter lavede Torben og jeg en julekage til ham og Mette - de ville gerne have deres helt egen julekage, og glæder sig til at passe den, med rom, indtil jul.

Det glæder mig, at der er nogle som vil føre traditionen med julekagen videre - selvom jeg ikke har planer om at stoppe med min.

Nyder stilheden og vil nu hygge mig med mit strikketøj. Kronprinsesse-tæppet skulle gerne snart være færdigt.

Mette og Torben havde deres Kitchen Aid med.

Anton med sin helt egen kagemand

Bage-teamet

Mette og Anton nyder vaniljekransene

Så blev vi færdige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...