onsdag den 12. december 2012

En tur i biografen

Jeg har i dag, for første gang i mit liv, været i biografen alene. Det var helt OK - lige bortset fra denne film - Hope Springs den ville nok have været lidt mere hyggelig, hvis man havde været 2.

Jeg mangler ligesom en at grine med - det er ikke helt det samme, at sidde ved siden af to fremmede mænd - men det skal man selvfølgelig bare lade være med at tænke på.

Men jeg har da fundet ud af - at det er ok at gå alene i biografen. Jeg vandt jo det medlemsskab af Biografklub Danmark, og har ikke rigtig kunnet tage mig sammen til at gå alene. Nu er det prøvet og jeg gør det helt sikkert igen - hvis ikke der er nogen som vil med.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...