torsdag den 6. december 2012

Eftermiddagshygge

Det har indtil nu været en travl dag. Har være på indkøb for min gamle mor i dag. Først skulle der hentes penge i banken. Så skulle der købes ind til frokost i morgen. Der skulle også købes nogle julegaver - puha - og det hele på "gåben". Der er så meget sne - at jeg ikke har lyst til, at tage min bil ud af garagen. Så jeg må klare mig til fods, og det gik da også.

I morgen, er det den store småkage-bage-dag, sammen med mine børn og svigerbørn og barnebarn, nede hos min mor. Det er efterhånden blevet en tradition. Så kan vi samles og spise lidt, og min mor kan nyde, at sidde i køkkenet, og se, hvordan vi alle arbejder sammen om vaniljekransene - som er et must.

Hvad der ellers skal bages i morgen, har jeg ikke helt styr på. For mit vedkommende tror jeg, at jeg klarer mig med julekagen fra i går, og nogle vaniljekranse. Ellers bliver det vist for meget, hvem skal spise alle de småkager - jeg har ikke godt af det, og man bliver nemt fristet.....


Lidt eftermiddagshygge med kalenderlyset.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...