mandag den 3. december 2012

Så kom sneen

Så kom sneen også til Frederikshavn.

Da jeg vågnede her til morgen, var min smukke udsigt over havnen og havet forsvundet - der er sne på vinduerne.

Selv om min smukke udsigt mangler, er det nu lidt hyggeligt. Det er sådan lidt en hule-stemning - men så har jeg jo vinduet i stuen, og der kan jeg stadig se op over bakkerne - som nu er sneklædte, og det ser bare så hyggeligt ud.

Det hele passer godt til december, og jeg er jo i den heldige situation, jeg skal ikke på landevejen, for at komme på arbejde - som så mange andre jo skal.

Pas godt på derude - alle skal helst komme sikkert frem og hjem igen til aften!

Min smukke havudsigt er forsvundet - for en tid.

Så må jeg nøjes med denne - men det er også OK

Det pynter med sneen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...