lørdag den 5. januar 2013

Godt nytår 2013

Der har være meget stille herinde på siden - siden før jul.

Det var lidt hektisk - vi ventede og ventede på det lille nye barnebarn, og hun blev altså først født den
28. december kl. 14.30 - 4025 g vejede hun og målte 55 cm. En stor pige, og hun er bare så sød og nem.

Men julen gik godt - den blev fejret hos min søn, svigerdatter og barnebarn, sammen med min datter og børnenes far. Det var lidt underligt, at skulle fejre jul sammen med min første mand - men det gik fint - vi er dog kommet så langt, at det er muligt at snakke om gamle dage, og da børnene var små.

Juledag, blev fejret hos min mor, sammen med min søster og svoger. Det var en hyggelig frokost, med alt hvad der hører julen til.

2. juledag, havde jeg min familie og min mor til frokos,t her hos mig. Det var en dejlig dag - det er bare så hyggeligt, at være samlet i julen. Alle hyggede sig, og Mette og Torben blev natten over. Den næste dag, var vi en tur i Bangsbo Dyrepark - det var dejligt vejr - men også meget is på stierne - så det var lidt anstrengende, at holde balancen - men vi fik masser af frisk luft, og fik også set nogle flotte dyr.

En lille dreng venter på pakkerne

Anden skæres for

Så er der dækket bord til 2.juledag

Pakker til pakkespillet

Datter og svigersøn i Dyreparken
 
Et flot dyr



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...