mandag den 28. januar 2013

Som tiden suser afsted

Hold da helt ferie - hvor tiden suser afsted. Den ene uge går med den anden - hvad sker der. - Stop jeg vil af - det går alt for hurtigt.

Nå, der er nok ikke noget at gøre ved det. Det er nok, som det skal være.

Den lille Ester vokser og vokser - i dag er hun 4 uger gammel, og hun forandrer sig hele tiden. Jeg har ikke set hende siden i torsdags - og i dag - da jeg var nede og passe hende, medens mor kørt storebror i børnehaven - havde hun, i løbet af weekenden, fået de fineste runde kinder. Det er fantastisk, som man kan blive forelsket, i sådan en lækker baby.



Esters første besøg hos farmor

I sidste uge havde jeg søster Birthe fra Odense på besøg, fra tirsdag til torsdag. Hvor var det hyggeligt - sådan nogle rigtig hyggelige "tøsedage".

Onsdag aften havde vi et lille "søster-kom-sammen" - jeg havde lavet lidt lækkert mad og søster Lene var her også - det er første gang vi var sammen, os tre, alene uden mænd og familie. Det var bare så hyggeligt. Snakken går ligesom lidt på en anden måde  - når det kun er piger - og det kan jeg godt li.

Det er ikke fordi jeg ikke bryder mig om mænd - tværtimod - jeg har bare ingen mand - for tiden;-) - om der nogensinde kommer en igen - det vil tiden vise...

Tre søstre.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...