mandag den 7. januar 2013

Mandag den 7. januar 2013

Ja, man skal lige vænne sig til at skrive 2013 - men det kommer vel, hen ad vejen.

En ny uge truer - som Søren Bruun fra Radiserne, ville have sagt det. Der er nu ikke så meget der truer, at det gør noget.

Der er en del i min nære familie, som er "nedlagt" på grund af influenza, og jeg håber virkelig ikke, at jeg bliver ramt. Jeg er ikke blevet vaccineret - synes ikke jeg er i risikogruppen - men måske, skulle man alligevel overveje det - hvis ikke denne vinter - så måske til næste.

Var lige nede og se til det lille nye barnebarn og hendes familie, i går - hun er et rigtig dejligt og nemt barn. Spiser og sover - som sådan en lille skal. Jeg glæder mig, til det bliver noget bedre vejr - i stedet for den fugtige luft og tåge. Så kan jeg nemlig komme ud og trille med barnevogn - det må gerne blive snart. Så kan moderen også få sig et lille frikvarter - og det husker jeg da selv, var dejligt.

Faldt over bogen "Drømmekrop" af Ida Krak, forleden. Den er ret spændende, og jeg synes, der er nogle gode øvelser, som jeg er gået i gang med at prøve. Et godt supplement til mine løbeture. - Men en "drømmekrop" - det tror jeg ligger langt ude i fremtiden - eller måske er tiden forpasset - selvom det kan vel ikke skade at prøve:-)






2 kommentarer:

  1. Du har ret, Annette. Det vil nok være en god ide at lade sig vaccinere i fremtiden.
    Godt nytår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, denne her influenza er ret slem og jeg håber virkelig at jeg ikke bliver ramt.
      Også godt nytår til Anna Marie!

      Slet

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...