fredag den 11. januar 2013

Så er det fredag!.....

Tidligere var fredagen ugens højdepunkt - en hel weekend stod og ventede - men det var, da jeg stadig arbejdede. Nu om dage, er det helt anderledes - nu er hver dag en glæde - men jeg kan da stadig glæde mig over den kommende weekend - så har alle mine kære fri.

Kulden er tilbage - men heldigvis ingen sne - der ligger en smule hvidt på tagene - men det er ikke noget særligt, og jeg håber heller ikke det kommer. Det er så besværligt med sne. Meget smukt når det lige er faldet - men i løbet af et par dage - er det vildt træls.

Mit blå halstørklæde er forlængst færdigt, og det luner min hals, hver eneste dag. Der var også garn til et pandebånd - og det har jeg også meget fornøjelse af. Nu går jeg og overvejer, hvad der så skal strikkes - i mellemtiden strikker jeg lige et halstørklæde mere - der er sikkert en eller anden,  som vil blive glad for det.

Der skal også strikkes en mørkeblå hue - til en jeg kender - men det er jo heller ikke noget, som tar' særlig lang tid. Måske jeg bare skal strikke nogle stjerner til stjernetæppet - og vente til senere, med et større projekt.

Ja, det er nok sådan det bliver - indtil videre.....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...