torsdag den 26. januar 2012

Måske snevejr på vej

Måske bliver det alligevel rigtig vinter. Der er lovet snevejr i nat - men lad os nu lige se om det virkelig bliver til noget. Det er jo ikke altid, de der vejrprofeter har set rigtigt - jeg vil nu se det, før jeg tror på det.

Det var så i dag de nye briller fra LensWay dukkede op. Det er anden gang, jeg har været så heldig at vinde i den konkurrence, de fra tid til anden kører på FaceBook.

Det er lidt underligt, at være så heldig to gange i træk, og mig som ellers aldrig vinder noget. Jeg bliver helt forskrækket over det - og så to gange. Hvad er der lige der sker.

Nå, men brillerne er nu go'e nok - jeg er ihverttilfælde glad for dem - begge par.




Brillerne bliver leveret med det flotteste røde brilleetui og et kit med pudseklud, værktøj til at spænde skruer og en Anti-reflective Lens Cleaner, det er da flot.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...