onsdag den 18. januar 2012

Konkurrence

Den eneste konkurrence jeg har vundet noget i, er den som LensWay har på Facebook - og endda to gange.

Igen i går, var jeg en af de heldige vindere på deres hjemmeside. Det virker lidt underligt, sådan at vinde to gange i træk, men jeg er nu glad for de briller, jeg vandt sidste gang, og har nu bestilt et ekstra par læse briller, det kan man da altid bruge.



Sådan en lidt grå onsdag er nu ikke så kedelig endda. Jeg startede med herlig løbetur, og det gik så godt i dag, at jeg tror, at tiden er inde til at forlæge ruten. Det er jo klart, formen bliver bedre og bedre, det er vel også det, det hele drejer sig om. Jeg følger mig i rigtig god form. Har også været forskånet for forkølelser og influenza - (7-9-13 - bank under bordet) - det er måske lidt farligt at sige det højt - hvem ved.

I dag er vi inviteret til frokost hos vennerne i Mariager, det skal nok blive hyggeligt, det plejer det at være. Hvis vejret holder, skal vi nok en tur ned til fjorden. Det er et at de smukkeste steder vi har i Danmark, Mariager Fjord - når man lige ser bort fra alt det vi har i Vendsyssel. Når man kører nordpå ad motorvejen mod Frederikshavn, finder  man også et af de smukkeste steder - det er når man kører under den sidste bro - lige inden Frederikshavn  - der kan man se ud over vandet, og får det smukkeste syn af Hirsholmene - så er jeg hjemme. Det er bare så smukt.


Hirsholmene




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...