lørdag den 21. januar 2012

Lørdagsvejr - kedeligt

Så er det lørdag, og det var slet ikke let at komme ud af sengen. Men op kom jeg nu alligevel, og trak i løbetøjet - dårligt vejr er jo ingen hindring. Det blev kun til en meget kort tur, der var bare så glat, og det havde jeg slet ikke lyst til, det ville være ærgeligt at komme til skade. Så jeg vendte om og gik hjem igen.

Hjem til dejlig morgenmad og bagefter et dejligt langt bad - så det var alligevel ikke så dårlig en start på dagen.

Snuppede lige et par hundrede omgange med den nye Hula Hop Ring - det er ret sjovt. Kan godt mærke, at den blive brugt meget i går. Mavemusklerne kan mærkes i dag - og det er jo også det, som er meningen.

Det er bare lidt svært, at finde plads til at bruge den indendøre - den fylder ret meget. Det er nok bedst at hula-hoppe udendørs - men så skal vejret altså være bedre.


Lige nu sneer det ret meget - så det bliver jo nok en dag med indendørs sysler. Det er ikke lige en dag, hvor man har lyst til at springe på cyklen - så det bliver nok strikketøjet, som kommer til at fylde min dag. Det er også OK, for den kjole, som jeg er igang med, til min svigerdatter, skulle gerne være færdig i en fart.

God lørdag til jer alle derude......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...