fredag den 13. januar 2012

Fredag 13. januar 2012

Hmmm, fredag den 13. - der var engang, hvor man var bekymret for denne dato. Det hører man ikke så meget om mere.

Indtil videre har det været en dejlig dag. Startede med Pilates kl. 08.00, det er godt nok tidligt, men hold da helt, op hvor er det dejligt. Jeg er så glad for at Kirsten fik mig med på holdet. Der er nogen som siger at man bliver helt afhængig af det - det tror jeg på. Jeg glæder mig allerede til næste fredag.

På vejen hjem var jeg lige omkring strikkebutikken, for at hente garnet, som jeg havde bestilt, til Ruta´s kjole. Så der er atter gang i strikkepindene.

Har lige været en rundtur i haven. Solen skinner og der sker noget derude. Vintergækkerne er lige ved at springe ud, hyacinterne står med store knoppe og juleroserne har jo været der længe, men de er stadig meget smukke. Auriklerne er bare så søde - ja  - der er noget at glæde sig over.

Det tegner til at blive en dejlig week-end. Vejrudsigten siger foreløbig sol - lad os håber det bliver ved.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...