torsdag den 1. november 2012

Nyt strikketøj

Jo jo - jeg er gået igang med baby-strikketøjet - der sker da lidt på den front - men jeg kunne ikke lade være med at starte på noget andet også.





Der lå jo lige en dynge garn og ventede på en "feminin Guernsey-trøje" - det kunne jeg ikke helt stå for - så jeg er i fuld gang med den også.

Det er sådan et strikketøj, man kan hygge sig med, ved fjernsynet. Der skal godt nok tælles hele tiden - men det går ligesom af sig selv. Jeg tror den bliver god. Jeg har lavet en smal rød kant forneden på ribben, og den kommer også forneden på ærmerne - det ser lidt frækt ud, synes jeg, og gir' lige et ekstra pift......





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...