fredag den 9. november 2012

Fredagshygge

Det er lidt hyggeligt - sådan en fredag -  hvor man bare ikke skal noget som helst andet, end at hygge sig, med lige præcis det, man har lyst til.

Var til en begravelse i dag. Vi har mistet endnu en kusine - det svinder ind i familien, på min far side. Jeg satser på, at jeg har arvet min mors gener. Hun er, trods sine 94 år - still going strong - og jeg har også planer om, at blive rigtig gammel - hvis altså helbredet tillader det. - Man kan jo altid håbe og ønske.

Nå, men det var den fredagshygge. Har spist lidt let, og sidder nu i hyggestolen, med det nye Femina, strikketøjet,  PC'eren og Vild med dans på TV'et - jo, der er gang i den her hos mig.

Ren råhygge - god weekend til jer alle derude...

Det skrider fremad med min Guernsey Cardigan

Et øje på PC'eren - hvis der skulle dukke en op.

En enkelt julestjerne i en "ikke julet" farve.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...