onsdag den 28. november 2012

En tur langs stranden

Jeg har lige været en tur ude langs stranden. Var egentlig på udkik efter slåen - men det var for sent - fuglene havde taget dem. Sådan er det bare, når man er for sent ude.

I stedet fik jeg plukket nogle strandtorn - de er bare så svære at komme til. Man kan ikke plukke bærrene af på stedet - man er nødt til at klippe hele grenen af, for så at klippe bærrene af hjemme. Sådan gjorde jeg.

De skal være så sunde - de flotte orangefarvede bær - og sikke som de dufter.

På vejen hjem fandt jeg også nogle meget flotte hyben - så nu har jeg en rigtig fin dekoration her til december.

Det var ret koldt i dag og blæsende - jeg var på cykel - men det er nu dejligt med den friske havluft. Jeg havde desværre glemt mit kamera og min telefon - så derfor er der ingen billeder. Kun dem jeg har taget, efter jeg er kommet hjem.

De smukke hyben

Lidt af de sunde havtorn.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...