torsdag den 29. november 2012

Igen et nyt strikketøj

Der er gang i strikkeriet her hos mig. Jeg har stadig flere forskellige ting i gang - mangler 1½ ærme på min Guernsey Cardigan - men det må lige vente lidt.

Jeg er igang med Kronprinsessens tæppe - og det er et lidt større projekt, end jeg havde regnet med. Den opskrift jeg har, er en kopi, af en kopi osv. så billedet med det færdige tæppe, er helt utydeligt - jeg kan faktiske slet ikke se, hvordan det kommer til at se ud - jeg strikker lidt i blinde. Derfor er det meget vigtigt, at jeg følger opskriften til punkt og prikke - og det forsøger jeg at gøre.

Indtil nu ser det fint ud. Er næsten færdig med det sidste af de 4 mellempartier.  Så kommer yderbroten - og jeg ved slet ikke hvordan den skal se ud - derfor er det lidt spændende og vigtigt at jeg følger opskriften nøje.

Midterpartiet med de snart færdige 4 inderborter

Det fine muslingemønster på inderborterne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...