tirsdag den 6. november 2012

"Futter" som vi kalder dem her i Nordjylland.

Så blev de færdige - futterne til venindens børnebørn.

De er lige kommet ud af vaskemaskinen, og filtningen ser fin ud - nu skal de bare tørre, så de kan blive pakket, og komme med på min tur til Tyskland.

Jeg håber de passer - måske er de lidt for store - men det er da altid bedre end at de er for små.

Mit eget barnebarn har været storforbruger af denne type hjemmesko - ja, ikke bare barnebarnet, men også mine børn og svigerbørn - det er lige før det har været et job, at kunne følge med. Nej, så slemt er det nu ikke - men de er meget populære, og jeg er også selv glad for mine.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...