søndag den 25. november 2012

Hjemme igen

Hjemme igen, efter en dejlig ferie hos vennerne i Tyskland.

Det var godt nok en lang rejse - først med bus til Aalborg - så med tog fra Aalborg til Århus - så fra Århus til Fredericia - fra Fredericia til Kolding - og endelig med City Night Line fra Kolding til Mannheim - det var noget af en rejse.

Startede kl. ca. 1400 fra Frederikshavn, og var fremme i Mannheim, næste morgen kl. 0800. Egentlig er det en god måde at rejse på - altså med nattoget - man bruger natten til at rejse i, og når man så står op næste morgen, er man fremme ved bestemmelsesstedet - og det er OK - det er bare rejsen til Kolding, som var rigtig besværlig.

Det var rigtig hyggeligt at gense Leutershausen - det er smukt dernede i Sydtyskland. Vejret var også rigtig godt - solskin hver eneste dag. Det var heldigt.

Vennernes familie, er jo blevet udvidet med 2 børnebørn, og det var første gang jeg så Paul og Lilli. - Jo, jeg skal love for, der er kommet liv i huset.

Billederne er fra en tur, Hanne og jeg gik, fra Leutershausen til Schriesheim, som er nabobyen - plus en anden tur vi var på til Weinheim - som også er en af nabobyerne.

Schriesheim

Schriesheim

Schriesheim

Schriesheim

Vinmarker mellem Leutershausen og Schriesheim

Flere vinmarker

På marked i Weinheim

Set nede fra byen - Weinheim

Han var slet ikke til at stå for.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...