lørdag den 4. februar 2012

Vinteren er over os

Så kom den altså - vinteren. Det var en meget kold nat, -20 grader i det indre af Jylland, knap så koldt her i Randers, men koldt nok.

Sneen ligger i et tykt lag og pynter. Hvor er det dog smukt, sådan når den er nyfaldet - sneen altså - og uberørt. Solen er lige ved at komme igennem, og der er ikke en vind. Det ser ud til at blive en smuk dag.

Kom hjem fra Nordjylland torsdag aften, efter næsten en hel uge deroppe. Det var så dejligt at være sammen med familien. Skønt at kunne følge mit barnebarn i hans hverdag. Hente og bringe i børnehaven, og være lidt til nytte i en travl familie.

Her hos os er der overhovedet ingen planer for weekenden - vi må se hvad der sker - og spille lidt efter gehør. Der kan ikke blive tale om at cykle nogen steder hen - det blev prøvet i går, og det gik ikke så godt. Har en del blå mærker efter styrtet, så jeg holder mig i ro. Måske en spadseretur lidt senere.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...