søndag den 12. februar 2012

Strikketøj - søndag 12. februar

Hurra - så blev den færdig - kjolen - til min svigerdatter.

Jeg er godt tilfreds med resultatet. Er næsten helt ked af, at skulle af med den - nej - det passer ikke, for jeg har jo selv en magen til, bare i en anden farve. Men denne her mørkebrune farve, den er rigtig god.

Måske til næste vinter, kunne jeg finde på at strikke en i den brune farve til mig selv, en anden model, ellers bliver det vist for ensformigt.

Jeg er gået igang med nederdelen fra DROPS design. Den bliver også i det brune garn, er spændt på hvordan den kommer til at passe. Det er altid lidt spændende når man strikker.

Jubii, nu kommer solen, så er de med at komme udenfor i en fart. Der er iøvrigt også plusgrader i dag. Det tegner til at blive godt.

Selv om kjolen ikke er min, kan man da godt prøve

Lidt overbelyst - men det går vist alligevel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...