tirsdag den 21. februar 2012

Haven, 21. februar 2012

Selv om solen ikke skinner, er der virkelig dejligt ude i haven.

Har været lidt på havearbejde i dag. Efter det blæsevejr i går, trængte der virkelig til at blive fejet. Så kunne man jo ligesom også godt hente riven, og gøre det lidt pænt - så det ser ordentlig ud, når man kikker ud af vinduet.

En stor sæk med visnede blade blev det til - og det pyntede virkelig.

Det mylder frem med alle forårsblomsterne i haven. Vintergækkerne er på sit højeste, og anemonerne står med knopper og det varer ikke længe før de springer ud. Det bliver et smukt syn. Det er det hvert år, og der bliver flere og flere.

Juleroserne har det også godt, de står og pynter meget. Jo, der sker noget derude.






Lige som jeg sidder og skriver, kommer solen. Det er helt perfekt, vi skal en tur ud med cyklerne.

2 kommentarer:

  1. Dejligt med alle forårstegnene, Annette. Jeg er begyndt at glæde mig til anemonerne i Støvringgård skov.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det er en fantastisk dejlig tid vi går i møde. Der er ikke noget bedre end foråret med alle blomsterne og alt det grønne.

      Slet

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...