mandag den 6. februar 2012

Starten på en helt ny uge - mandag

Så tar' vi fat på en helt ny uge - det er mandag, og det er stadig hunde hamrende koldt. Det er umuligt at løbe, synes jeg. Der er godt nok andre, som blæser på sne og kulde, jeg ser dem ude på Nordskellet, men det frister ikke mig. Har stadig blå mærker efter mit styrt på cyklen i fredags, og er ikke interesseret i flere. Jeg venter, til det bliver lidt varmere, og sneen forsvinder. Håber ikke, det varer for længe.

Der findes da heldigvis også andre indendørs sysler. Jeg mangler nu kun et ærme og halskanten, på den kjole jeg strikker til min svigerdatter. Den skal snart være færdig. Så kommer der vist ikke flere kjoler, sådan lige med det sammen. Det skulle da lige være den nederdel, jeg har set på DROPS design den frister og er sikkert og hurtigt strikket, men kjolen skal lige være færdig først.

Var lige en tur i Føtex i dag, og kunne ikke lade være med at købe nogle hyacinter. Jeg elsker hyacinter, specielt de hvide. De er bare så yndige, og spreder den herligste duft i stuen. Det "smager" lidt af det forår, som gerne snart må komme. Ja - ja -  jeg ved godt det kun er februar, den koldeste vintermåned, men man har da lov til at drømme og glæde sig til foråret.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...