mandag den 20. februar 2012

Mandag 20. februar 2012

Det var så den vinterferie.

Var lige 4 dage i Frederikshavn. Det er altid så dejligt at kommer derop. Luften, havet, familien, så er man hjemme.

Vejret er også altid bedre deroppe i det Nordjyske. Solen skinner - vi havde godt nok en dag med regnvejr - men både torsdag, fredag og søndag var pragtfulde.

Kjolen til min svigerdatter passede perfekt, og den blev taget i brug med det samme. Det er en fornøjelse at strikke noget til nogen, som bliver så glad for det. En stor tilfredsstillelse.

Nederdelen til mig selv skrider også frem - jeg håber den bliver god.

Starten på mandagen, herhjemme i Randers, var også god. En løbetur fra morgenstunden, var perfekt. Formiddagen og det meste af eftermiddagen, er blevet brugt på at gøre rent i udestuen. Den trængte virkelig meget. Gulvet er vasket, vinduerne pudset og planterne er der blevet "nusset" omkring. Det hele ser nu meget bedre ud. Sad og nød lyset en ½ timestid - lidt forskud på foråret. Jeg havde tændt varmeovnen, ellers var det for koldt.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...