onsdag den 8. februar 2012

Strikketøj

Der bliver flyttet nogle masker i disse kolde dage. På en måde er det OK med det kolde vejr, så sker der noget indendøre.

Nu kan jeg se enden på den kjole jeg strikker til min svigerdatter. Er gået igang med det sidste ærme. Det er ikke fordi jeg er træt af at strikke på kjolen, men nu skal den altså være færdig. Det er jo nu, her i den kolde tid, at den skal bruges.

Jeg er sikker på den bliver god, har jo strikket den samme model til mig selv, og den er jeg rigtig glad for, så det bliver svigerdatteren sikkert også. Ja, det er jeg 100% sikker på.




Jeg havde egentlig regnet med at skulle have en gæst til frokost i dag, men det blev ikke til noget.

Havde lavet en dejlig salat - men den spiste jeg så selv. Det er utrolig hvad man kan få ud af en rest pasta.

Jeg havde noget Feld-salat, lidt pasta, og nogle skiver ristede Chorizo-pølser. En dressing af Balsamico og en lækker økologist Raps-olie. Uhm, det smagte virkelig godt. Manglede bare lige selskabet. Det bliver bare en anden dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...