fredag den 10. februar 2012

Fredag - weekenden er lige om hjørnet

Fredag - det er Pilates-dag. Jeg er så glad for, at jeg er begyndt på det. Det giver en helt fantastisk dejlig fornemmelse i kroppen. Det kan varmt anbefales. Nu er det også en fantastisk sød og dygtig instruktør vi har, hun hedder Beatrix og er fra Ungarn. Hun tale meget flot dansk og der er ingen problemer med sproget.

Cykelstierne var i øvrigt fint saltede, og jeg kom frem i god stand, ingen styrt.

På vej hjem fra Pilates - sad jeg på cyklen og fik en helt utrolig lyst til hjemmebagte snegle. Så jeg måtte lige den vej omkring Føtex for at købe noget gær - det var det eneste jeg manglede.

På sådan en cykeltur, kan man sidde og tænke rigtig mange tanker, og lækkersulten kan man virkelig også godt blive. I dag resulterede det i en ordentlig stak snegle, og de blev rigtig gode.

Det er så hyggeligt at have noget i fryseren, lige til at tage op og varme i ovnen, hvis der lige dumper en ind til en kop kaffe, og det gjorde der i dag. Vores gode ven, Bo, kom lige til kaffetid, heldigt for ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...