onsdag den 18. marts 2020

Onsdag 18.3.2020

Vores Dronning holdt en fantastisk tale til folket i går aftes - hvor kan vi være stolte af at have hende på tronen. Hun er virkelig god til at sætte ord på ,så man forstår vigtigheden af budskabet.

Jeg håber virkelig at der bliver lyttet til hvad hun og vores Statsminister siger.

Vores fantastiske Dronning Margrethe II

Her til morgen har jeg sunget morgensang sammen med sikkert en hel masse andre danskere. Det er noget vi er gode til her i vores lille land - at synge sammen.

Phillip Faber - chefdirigent for DR Pigekoret

Tak til DR og Phillip Faber for et rigtig godt initiativ.

Så er dagen skudt godt igang - vejret er ikke specielt noget at skrive om, men ud, det skal jeg på et eller andet tidspunkt.

Ellers kommer dagen til at gå med at strikke og lytte til en god bog.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...