fredag den 20. marts 2020

Fredag den 20.3.2020

Sikke et vejr vi har - her i Frederikshavn skinner solen fra en total skyfri himmel og der er næsten ingen vind. Temperaturen siger 4 grader og det er ikke meget, men i solen er der skønt. Jeg har sengetøj ude til luftning og jeg kommer også til at opholde mig ude i dag - det er bare om at komme ud i solen og få noget luft og lys.

Hvor ville det have været vidunderligt at gå en runde golf med veninderne - men det er udelukket i denne tid, hvor alt er lukket. Der kommer mange gode dage, når vi igen er ovenpå efter denne forfærdelige tid.

I går var jeg ude og cykle - skulle mødes med svigerdatter og børnebørn ved ishuset i Møllehuset. Vi gik så sammen op på Pikkerbakken - dvs Anton og Ester cyklede derop - nogle seje unger.

Pikkerbakken er et af mine yndlingssteder her i min hjemby, Frederikshavn. Op igennem skoven og så får man udsigten over hele byen, havnen og havet - fantastisk.

I dag tror jeg at det bliver en tur ud til stranden.

Pikkerbakken

Frederikshavn set fra Pikkerbakken


Ester på cykel op på Pikkerbakken

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...