tirsdag den 17. marts 2020

Livet indendøre

Det er ikke voldsomt meget der sker i disse tider. Jeg kan nemt gå hen og blive lidt rastløs - men hvem kan ikke det, når hele tilværelsen er ændret til bare at være hjemme.

Jeg strikker, lytter til bøger, ser TV (hurra for Netflix), hører nyheder, taler i telefon (meget mere end normalt) drikker kaffe, bager boller og får gode ideer om at flytte rundt på møbler og andet inventar.

Det er gråvejr i dag, havde solen nu været fremme, kunne jeg godt finde på at sætte mig udenfor iført et varmt vattæppe, med snuden op i solen - men det bliver ikke i dag. Håber det bliver mere fristende i morgen.

Jeg tror jeg vil gå udenfor og vaske mine vinduer - de trænger.

Mit sybord købt i genbrug


Jeg er vild med de blå Perlehyacinter - i det hele taget er jeg vild med blåt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...