fredag den 29. juni 2012

Tilbage i byen

Så er jeg tilbage i byen efter nogle rigtig dejlige dage i Grønhøj - men det er ligesom ikke så spændende at være der, når det bare regner og regner.

Jeg blev vækket meget tidligt i morges med lyn og torden - det er ikke det bedste jeg ved. Lå længe og lyttede til regnen - det lyder meget voldsomt, i sådan en campingvogn.

Det var lidt køligt - men heldigvis har jeg jo min dejlige Zipro varmeovn - og den kan hurtigt gøre det hyggeligt. Efter morgenmaden blev jeg enig med mig selv, (-ja med hvem ellers) om at køre hjem.

Det er hurtigt at pakke sammen deroppe - der er bare at tømme køleskabet for det som ikke kan holde sig, og tage de snavsede tøj med, og så afsted. Jeg glæder mig virkelig meget over min nye lille VW UP - det er en fantastisk frihed sådan en lille bil giver en, stor tilfredshed.

Det er heller ikke så ringe at være hjemme igen. Nåede lige at være med til lidt kaffe/kage/kom-
sammen, hos min mor. Var lige et smut omkring søn og svigerdatter, og blev budt på aftensmad - så det var rigtig hyggeligt.


Morgenmad i det fri

Hybenroser og Kaprifolie


Min UP holder for døren


Spor i sandet


Vandet var indbydende, men hundekoldt


Grønhøj Strand med blå flag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...