onsdag den 27. juni 2012

Campinglivets glæder

Sikke et dejligt vejr vi har her i Grønhøj, sol lige fra morgenstunden.

Det var godtnok et værre blæsevejr i går - men det har åbenbart ikke forstyrret min nattesøvn, jeg sov totalt uforstyrret hele natten til kl. 08.30 - det er da godt gået. Så var det også dejligt at vågne op til stille vejr med masser af sol.

Morgenmaden blev indtaget udenfor, lige indtil naboen, (vennerne fra Randers) kom og spugte, om jeg ville over til en kop morgenkaffe - det ville jeg gerne - og tog så resterne af min morgenmad med. Det er så hyggeligt at gå på visit i nattøj - det gør man heroppe.

Jeg har slet ikke haft tid til at være ved stranden endnu - har haft travlt med at klippe græs, fjerne mos og små grangrene, efter at alle hækkene er blevet klippet i vinter. Det er blevet helt godt, og der har da også været tid til at ligge lidt på drømmesengen. Strikketøjet har da også fået et par pinde.

Nu er det ved at være tid til lidt aftensmad og så vil jeg altså ned og kikke på vandet. Der er ikke nogen billeder endnu, jeg har glemt kablet til at overføre billeder med - så det må vente, til jeg kommer hjem, og jeg ved endnu ikke noget om, hvornår det bliver......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...