fredag den 22. juni 2012

Fredagshygge i regnvejr

Så regner det igen igen - men det er jo også Sankthans lige om lidt og så "plejer" det jo at være dårligt vejr. Så hvorfor skulle det være anderledes i år.

Havet, set fra mit vindue, ser noget dystert ud i dag - det indbyder til lidt indendørs-syssler - så jeg strikke lidt.

Er i øjeblikket igang med en trøje til en jeg kender - mørkeblåt højlandsuld fra Garnudsalget, på tynde pinde - det er arbejde til lyse timer. For mig er det umuligt at strikke med mørkt garn om aftenen - så det er dagsarbejde, men det passer fint til en regnvejrsdag uden planer.

I disse dag er der her i Frederikshavn Tordenskioldsdage  det varer i perioden 22.-24. juni, det er første gang jeg skal opleve det, så det skal nok blive spændende.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...